Vanaf € 79,-- per maand

Tarieven & Werkwijze

Als ondernemer wil je jouw focus leggen op het ondernemen. Je bezig houden met hetgeen wat je leuk vindt en niet bezig zijn met de administratie hierom heen. Onze dienstverlening passen wij zoveel mogelijk hierop aan. Wij zorgen voor de juiste en tijdige financiële administratieve zaken. Jij hebt hierdoor het inzicht en overzicht en kunt je bezig houden met ondernemen.

Samen met jou bekijken wij welke dienstverlening het beste aansluit bij jouw behoeften. Vanuit de behoeften bepalen wij de werkzaamheden en het tarief. Of je nu jouw volledige boekhouding wenst uit te besteden of zelf een gedeelte wilt verrichten. Wij kunnen je hier uitstekend mee ondersteunen. Iedere onderneming is uniek en heeft een eigen manier van werken en daarnaast eigen wensen met betrekking tot uitbesteden. 

En belangrijk te weten, je kunt altijd online bekijken hoe de stand van zaken is. Real-time inzicht en overzicht. 

Wij zijn geen passieve boekhouders die alleen kijken naar de cijfers. Wij zijn pro-actief en denken mee met jouw visie en zijn oprecht geïnteresseerd in jou en jouw bedrijf.

ZZP Basis

Vanaf € 79,-- P/M

  • Intake gesprek
  • Eigen invoer administratie
  • Controle administratie (4 x P/J)
  • Aangifte omzetbelasting (OB)
  • Aangifte inkomstenbelasting (IB)
  • Verkorte jaarrekening
  • Online inzicht en overzicht
  • Altijd bereikbaar voor vragen
  • leeg
Vraag informatie

ZZP Uitgebreid

Vanaf € 125,-- P/M

  • Intake gesprek
  • Complete invoer administratie
  • Aangifte omzetbelasting (OB)
  • Aangifte inkomstenbelasting (IB)
  • Verkorte jaarrekening
  • Verkoopfacturen
  • Handmatige boekingen P/M*
  • Online inzicht en overzicht
  • Altijd bereikbaar voor vragen
Vraag informatie

dga

Vanaf € 180,-- P/M

  • Intake gesprek
  • Complete invoer administratie
  • Aangifte omzetbelasting (OB)
  • Aangifte inkomstenbelasting (IB)
  • Aangifte vennootschapsbelasting (VPB)
  • Fiscale jaarrekening
  • Loonadministratie DGA
  • Online inzicht en overzicht
  • Altijd bereikbaar voor vragen
Vraag informatie

MKB Basis

Vanaf € 150,-- P/M

  • Intake gesprek
  • Eigen invoer administratie
  • Controle administratie (4 x P/J)
  • Aangifte omzetbelasting (OB)
  • Aangifte inkomstenbelasting (IB)
  • Aangifte vennootschapsbelasting (VPB)
  • Publicatiestukken KVK
  • Jaarrekening
  • Online inzicht en overzicht
  • Altijd bereikbaar voor vragen
Vraag informatie

MKB Uitgebreid

Vanaf € 249,-- P/M

  • Intake gesprek
  • Complete invoer administratie
  • Aangifte omzetbelasting (OB)
  • Aangifte inkomstenbelasting (IB)
  • Aangifte vennootschapsbelasting (VPB)
  • Publicatiestukken KVK
  • Jaarrekening
  • Verkoopfacturen
  • Handmatige boekingen P/M*
  • Altijd bereikbaar voor vragen
Vraag informatie

Op maat

Offerte

  • Intake gesprek
  • Advies bij bedrijfsstructuur
  • Aangifte belastingen
  • Jaarrekeningen en jaarverslagen
  • Onbeperkt verkoopfacturen via tooling
  • Loon- / salarisadministratie
  • Facturatie en debiteuren proces
  • Fiscale adviezen
  • Altijd bereikbaar voor vragen
  • leeg
Vraag informatie

*Uitleg omtrent handmatige boekingen

Het meest eenvoudig om de administratie uit te voeren is geautomatiseerd. Hierbij bedoelen wij onder andere de importbestanden, de koppelingen met banken en ga zo maar door.

De overige administratie zoals bonnen en facturen proberen wij ook zoveel mogelijk automatisch te verwerken. Maar om een kwaliteitsgarantie te geven worden alle kostenboekingen gecontroleerd. Soms is er menselijke kennis nodig om bijvoorbeeld facturen op de juiste manier te boeken.

Zodra het aantal handmatige boekingen uit het pakket wordt overschreden dan rekenen wij daarvoor extra kosten. Dit zal in overleg worden afgestemd. Boekingen die via een importfunctie kunnen worden geboekt tellen mee als één boeking per importactie. Dus een bankafschrift met 50 mutaties inlezen wordt gerekend als één boeking.

Boekingen/transacties die via een volledig automatische koppeling worden geboekt tellen niet mee voor het aantal boekingen. Voor een automatische koppeling met een bankrekening worden dus geen maandelijkse kosten in rekening gebracht.

  • Dit doen wij voor ondernemers 
  • Wij ontzorgen
  • Wij zijn betrokken
  • Wij zijn jouw sparringpartner
  • Wij geven inzicht en overzicht
  • Wij zijn open en transparant
  • Wij zijn professioneel
  • Wij hebben echt aandacht 
  • En wij hebben een beetje humor
  • Een greep uit onze dienstverlening
  • Invoer / verwerken administratie
  • Aangifte omzetbelasting 
  • ICP aangiftes
  • Opstellen jaarcijfers
  • Facturatie en debiteurenbeheer
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Pro-actief advies
  • Onbeperkt vragen stellen.

Bij het voeren van de financiële administraties horen natuurlijk ook de fiscale zaken zoals de belastingaangiften en eventueel loonaangifte. Mocht je het willen, dan verzorgen wij ook tussentijdse rapportages en stellen wij de jaarrekening voor je op! 

Heb je hier nog vragen over? Bel of mail ons gerust!

EMAIL

info@fi-nance.nl

TELEFOON

0307370296

LOCATIE

HOUTEN